7 podstawowych błędów, przez które nie możesz pozbyć się tłuszczu z okolic brzucha

Kobiety, przez swoje hormony i budowę na ciała, już na starcie mają utrudnioną walkę o idealną sylwetkę. Okazuje się, że nawet najmniejsze detale, które nie zawsze przychodzą nam do głowy, mogą mieć wpływ na kobiece odchudzanie. Oto 7 z nich!

7 podstawowych błędów, przez które nie możesz pozbyć się tłuszczu z okolic brzucha
UdostępnijŹródło: Freepik

#1 Zrezygnowałaś z tłuszczy

Wiele kobiet myśli, że rezygnacja z jedzenia tłuszczy jest dobrym sposobem na odchudzane. Nic bardziej mylnego! Twoje ciało potrzebuje dobrych tłuszczy, bo to one pomagają zrzucić dodatkowe kilogramy!

#2 Podjadasz słodycze

Cukier to wróg odchudzania. Małe cukierek tu, jedno ciastko tam… takie podjadanie, mimo nawet niewielkich porcji słodkości, szybko niweczy starania o piękną sylwetkę.

#3 Pijesz dietetyczne napoje gazowane

Nawet napoje oznaczone symboliką ‘zero’ lub ‘light’ nie służą diecie i mają negatywny wpływ na organizm, w dodatku zawdzięczasz im wydęty brzuch i zatrzymanie wody w organizmie.

7 podstawowych błędów, przez które nie możesz pozbyć się tłuszczu z okolic brzucha
UdostępnijŹródło: Freepik

#4 Jesz monotonnie

Wprowadź do swojej diety kolory! Warzywa, owoce, orzechy, ziarna… masz wiele możliwości. Badania dowodzą, że kolorowy posiłek szybciej daje mózgowi sygnał o najedzeniu.

#5 Nie ruszasz się

Prawidłowa dieta jest ważna, ale bez ruchu i aktywności fizycznej wyniki diety nie będą imponujące. Dlatego powinnaś ruszać się co najmniej 2-3 razy w tygodniu. Nie panikuj, na początek wystarczą intensywne spacery!

7 podstawowych błędów, przez które nie możesz pozbyć się tłuszczu z okolic brzucha
UdostępnijŹródło: Freepik

#6 Pijesz piwo

Ze wszystkich alkoholi, to właśnie piwo najczęściej powoduje tycie w okolicach brzucha. Jeśli masz ochotę na drinka, wybieraj czerwone wino, które w rozsądnych ilościach nie przeszkadza, a nawet pomaga w odchudzaniu.

#7 Stresujesz się

Stres, zamartwianie się i brak snu skutkują odkładaniem się tłuszczu. Udowodniono to naukowo. Dlatego odchudzanie zacznij od uporania się z nerwowością i stresem. Wybierz się na jogę, chodź na długie spacery, idź na terapię. Dopiero gdy poradzisz sobie ze stresem, Twój organizm zacznie prawidłowo i na stałe chudnąć.

Drogie Panie, wiemy, że walka z kilogramami jest długa i ciężka. Zastosowanie się do tych kilku rad powinno ją ułatwić. Trzymamy kciuki!

via GIPHY