Takie śniadania jedzą szczupli ludzie. 13 pomysłowych przepisów, które pokochasz

Obecnie wielu z nas zależy na zdrowej diecie. Pragniemy oderwać się od przetworzonej żywność, pełnej sztucznych substancji i ulepszaczy.  Z tego powodu mamy dla Ciebie kilka urozmaiconych propozycji na fantazyjne i smaczne, a co najważniejsze zdrowe śniadania.

1. Jajko serwowane w awokado

Takie śniadania jedzą szczupli ludzie. 13 pomysłowych przepisów, które pokochasz
Udostępnij

To pyszne śniadanie jest bogate w białko i tłuszcze roślinne. To istna uczta dla podniebienia, a na dodatek pełna składników odżywczych.

Rozgrzej piekarnik do 200 °C. Przetnij awokado na pół, a następnie usuń z niego pestkę wraz z odrobiną miąższu. Wbij w przygotowane w ten sposób zagłębienie jajko, a do smaku dodaj pomidory, sól, pieprz oraz pietruszkę. Piecz przez 20-22 minut.

2. Owoce i tosty z masłem migdałowym oraz salami

Takie śniadania jedzą szczupli ludzie. 13 pomysłowych przepisów, które pokochasz
Udostępnij

Wielu uważa, że to połączenie jest naprawdę dziwne. Znajduje ono jednak grono wielbicieli. Jest smaczne, zaskakujące i bardzo pożywne.

3. Tost z awokado i jajkiem podany z jagodami

Takie śniadania jedzą szczupli ludzie. 13 pomysłowych przepisów, które pokochasz
Udostępnij

Opieczony, świeży chleb, puree z awokado, a na to jajko…Czy istnieje lepsza uczta dla podniebienia? Ja mam wątpliwości! Przypieczętuj wszystko zapachem świeżej pietruszki i czerwonego pieprzu oraz dodatkiem jagód, które zawierają w sobie mnóstwo przeciwutleniaczy. To przepis na zdrowie!

4. Borówkowo-imbirowe smoothie

Takie śniadania jedzą szczupli ludzie. 13 pomysłowych przepisów, które pokochasz
Udostępnij

To śniadanie doskonale równoważy białka, tłuszcze i węglowodany. Borówka i imbir przynoszą bogactwo witamin, które mają zbawienny wpływ na wzrok oraz układ immunologiczny.

5. Owoce, warzywa wraz z pożywnym tostem

Takie śniadania jedzą szczupli ludzie. 13 pomysłowych przepisów, które pokochasz
Udostępnij

Toast z masłem migdałowym, puree z awokado oraz nasiona słonecznika i sezamu dadzą nam zastrzyk energii od samego rana, a ulubione warzywa i owoce uzupełnią posiłek witaminami.

6. Jajecznica z rukolą

Takie śniadania jedzą szczupli ludzie. 13 pomysłowych przepisów, które pokochasz
Udostępnij

Jajecznica z zielenią jest doskonałym źródłem białka i witamin.

7. Koktajl z awokado

Takie śniadania jedzą szczupli ludzie. 13 pomysłowych przepisów, które pokochasz
Udostępnij

To wspaniałe śniadanie dla tych, którzy dzień zaczynają aktywnie. Potrzebne Ci będzie 1/2 awokado, 1/2 szklanki jogurtu greckiego, 1/2 szklanki mleka, 1 banan, szczypta wanilii i małą garść szpinaku. Smak pozytywnie Cię zaskoczy.

8. Zdrowy pancake

Takie śniadania jedzą szczupli ludzie. 13 pomysłowych przepisów, które pokochasz
Udostępnij

Receptura tego naleśnika jest naprawdę prosta: łyżka mąki, ubite białka jajka, 1/2 szklanki puree bananowego i odrobina nasion lnu. Smakuje znakomicie przy kubku zielonej herbaty. Smaczne, pożywne i bogate w białko danie.

9. Płatki owsiane z puree bananowym

Takie śniadania jedzą szczupli ludzie. 13 pomysłowych przepisów, które pokochasz
Udostępnij

Płatki owsiane są bogate w błonnik, który naturalnie oczyszcza Twoje jelita. Gotowane na mleku sprawią, że będziesz syty przez cały poranek, a bananowe puree nada śniadaniu niezapomniany charakter. Zdrowie w czystej postaci!

10. Omlet z awokado i łososiem

Takie śniadania jedzą szczupli ludzie. 13 pomysłowych przepisów, które pokochasz
Udostępnij

Aby zjeść obfite i bogate w białko śniadanie, możesz dodać awokado i kawałki łososia do puszystego omletu.

11. Domowa zupa

Takie śniadania jedzą szczupli ludzie. 13 pomysłowych przepisów, które pokochasz
Udostępnij

Zupa na śniadanie? Czemu nie! Znajduje się coraz więcej zwolenników takiego rozwiązania. Wywar na bazie kurczaka z marchewką, selerem i makaronem to zrównoważony, pełen białka i węglowodanów posiłek, który umili początek dnia.

12. Omlet z warzywami

Takie śniadania jedzą szczupli ludzie. 13 pomysłowych przepisów, które pokochasz
Udostępnij

Praktycznie w każdej lodówce znajdują się jajka, z których szybko można wyczarować puszysty omlet. Jeśli dodasz do niego warzywa, to pełnowartościowe i zdrowe śniadanie jest gotowe!

13. Pełnoziarnisty tost z serem, awokado i jajkiem

Takie śniadania jedzą szczupli ludzie. 13 pomysłowych przepisów, które pokochasz
Udostępnij

Opiecz pełnoziarnisty chleb, na który nałożysz plasterki sera i awokado. Na samą górę połóż usmażone jajko, a całość przypraw solą i pieprzem. Ten zestaw to nie tylko doskonałe źródło białka i tłuszczów roślinnych, ale także uczta dla Twoich kubków smakowych!

Wykorzystasz któryś z pomysłów na zdrowe śniadanie? Daj nam znać w komentarzu. Smacznego!