Samodzielnie i naturalnym sposobem oczyść trzustkę z toksyn zanim będzie za późno

Trzustka to narząd, który jest odpowiedzialny za filtrowanie odpadów w organizmie. Jeżeli zbierze się ich za dużo, wtedy zaczynają się zdrowotne problemy. Właśnie dlatego warto odtruwać ją naturalnie od czasu do czasu.

Trzustka wytwarza hormony, pomaga w trawieniu pokarmów oraz reguluje poziom cukru we krwi

Jakie zioła pomogą Ci w tym procesie?

#1 Mniszek lekarski – a dokładnie jego korzeń

Jest korzystny dla wątroby i stymuluje produkcję żółci, a także dla pęcherzyka żółciowego.

#2 Czosnek – perfekcyjny do poprawienia funkcji trzustki

Jego dodatkowym atutem jest fakt, że pomaga pozbyć się pasożytów jelitowych.

#3 Cynamon – sprzyja trawieniu i odpowiada za polepszenie zdrowia trzustki

Ten niedoceniony produkt może być stosowany w wielu deserach czy jako doskonała przyprawa do kawy.

#4 Korzeń goryczki – badania pokazują, że wpływa pozytywnie na leczenie przewlekłego zapalenia trzustki

Wspomaga także wątrobę i zabija robaki jelitowe. Działa pozytywnie na pobudzenie apetytu! Możesz spożywać go w formie herbaty. 1 łyżkę korzenia zalej wodą i gotuj przez 5 minut.

Najczęstsze schorzenia na jakie może zachorować trzustka:

#1 Zapalenie trzustki – tutaj dzieli się go na dwa, ponieważ może być ostre lub przewlekłe. Stres jest główną przyczyną tej choroby.

#2 Rak trzustki – niestety, jest potencjalnie śmiertelny. Dlaczego? Zanim się go rozpozna jest już po prostu za późno.

#3 Niewydolność trzustki – właśnie wtedy trzustka nie jest w stanie wytworzyć enzymów trawiennych lub insuliny. Dzieje się tak dlatego, że mamy nieodpowiednią dietę, stres, siedzący tryb życia lub brak aktywności fizycznej.

Jakie mogą być objawy powyższych chorób?

Przede wszystkim ból brzucha, wymioty i gorączka. Na dłuższą mete może wystąpić utrata masy ciała niezwiązana ze zmianą diety.

Oprócz naturalnych ziół staraj się dbać o trzustkę unikając mocno przyprawionych dań, cukru, stresu, pij mniej alkoholu i kawy

To jednak dopiero początek! Nie przejadaj się w nocy, dodaj do diety gorzkie i kwaśne smaki, aby ją stymulować. Zrezygnuj z przetworzonej żywności i postaw na świeże owoce i warzywa.

Post udostępniony przez @sssuerose

Zwróć uwagę także na ruch

Ważne jest, abyś ćwiczył regularnie! Jeżeli dostosujesz się do tego, co powyżej, zapewne nie grozi Ci nic niepożądanego.