Zaśniesz w 2 minuty. Poznaj sztuczki amerykańskiej armii

Deprywacja snu jest bardzo częstym problemem, z którym ludzie mają do czynienia obecnie ze względu na stres, niezrównoważony codzienny reżim lub trudności emocjonalne. Statystyki pokazują, że do 70 milionów ludzi w USA cierpi na zaburzenia snu. W tym momencie utrzymanie sypialni w spokoju, ciemności i spokoju już nie działa. Ciężkie czasy wymagają specjalnych działań.

Dobry sen to dobry dzień na życie. Poznaj więc sztuczki armii amerykańskiej, by zasnąć bezpiecznie i zdrowo w mniej niż 120 sekund

Sekret szybkiego relaksu i snu został po raz pierwszy opisany w książce Relax and Win: Championship Performance w 1981 roku. Jednak dopiero teraz ta teoria i praktyka zostały szeroko omówione i wdrożone przez zwykłych ludzi.

Mówi się, że technika została wymyślona przez hardkorowych wodzów, którzy byli zaniepokojeni występami swoich żołnierzy. Zmęczenie i brak snu doprowadziły do ​​błędów, których nie powinien popełnić dobry żołnierz – musieli być bardziej czujni. Metoda ta okazała się skuteczna w 96% przypadków po 6 tygodniach testowania

Oto fizyczne i psychiczne kroki, które należy podjąć:

#1 Rozluźnij mięśnie twarzy, w tym język, szczękę i mięśnie wokół oczu

#2 Opuść ramiona tak nisko, jak to możliwe. Następnie rozluźnij górną i dolną rękę po jednej stronie, a następnie po drugiej

#3 Wydychaj i rozluźniaj klatkę piersiową. Następnie rozluźnij nogi, od ud i dolnych kończyn

#4 Lloyd Bud Winter, autor książki, sugeruje stworzenie 3 obrazów, które mogą pomóc zetrzeć myśli i zablokować wszystko inne

#5 Zdjęcie 1: leżąc w kajaku na spokojnym jeziorze z czystym, błękitnym niebem nad Tobą

#6 Zdjęcie 2: przytulenie w czarnym aksamitnym hamaku w ciemnym pokoju

#7 Obraz 3: mówiąc: „Nie sądzę, nie sądzę, nie sądzę” w kółko przez 10 sekund

Twój centralny układ nerwowy jest pierwszą rzeczą, która cierpi i opóźnia się, jeśli masz problemy ze snem przez długi czas.

Inne negatywne skutki to osłabiona odporność, problemy z pamięcią, wysokie ciśnienie krwi, przyrost masy ciała i wiele innych. Dlaczego więc ryzykujesz to wszystko, kiedy możesz spróbować nowego podejścia?

Mam nadzieję, że ta technika wojskowa z twórczym akcentem pomoże Ci w końcu szybciej i dłużej spać!

Czy próbowałeś już tego? Chciałabym się dowiedzieć o Twoim doświadczeniu i innych wskazówkach, które znasz, by dobrze się wyspać!