Aby szybko odpocząć i odciążyć kręgosłup musisz jedynie podnieść ręce do góry

Zastanawiałeś się kiedyś, co powinieneś zrobić, gdy chcesz po prostu poczuć się trochę lepiej po ciężkim dniu? Najwyraźniej musisz podnieść ręce!

To działanie jest dla tych, którzy spędzają dużo czasu garbiąc się nad stołem lub patrząc w monitor komputera

Kiedy siedzisz w ten sposób przez długi czas, Twoje mięśnie są nadużywane, przez co masz ograniczoną ruchliwość i sztywność.

#1 Poprawienie słabej postawy i otwarcie klatki piersiowej

Większość problemów zdrowotnych pojawia się z powodu złych nawyków. Zgarbienie to najbardziej wygodny sposób siedzenia, ale jest dla Ciebie bardzo zły. Wszyscy moglibyśmy poprawić naszą postawę. Podnoszenie rąk nad głową to dobry początek!

Po prostu unieś ramiona i ustaw je prostopadle do ziemi

Powtarzaj to co 20 minut. Będziesz siedzieć zdrowiej w mgnieniu oka!

#2 Wzmocnienie słabych ramion

Znajdź dobrą pozycję, rozstaw stopy na szerokość barków, unieś ramiona nad głową, pozostań tam przez jakiś czas, a następnie pochyl się do tyłu i do przodu. Kiedy poczujesz napięcie w ramionach, opuść ręce i zrelaksuj się.

#3 Zapobieganie dolnemu bólowi pleców

Z powodu wieku lub siedzącego trybu życia, kręgi stają się bardziej kruche i mniej ruchome. Dyski międzykręgowe (które mają działać jako poduszka między kręgami) wysychają.

W rezultacie nerwy, które są zakorzenione w rdzeniu kręgowym i są odpowiedzialne za ruch, a także wysyłanie sygnałów z ciała do mózgu, mogą być umieszczone między kręgami

Podnoszenie rąk i rozciąganie w górę może również pomóc w uniknięciu bólu pleców.

#4 Unikanie osłabienia nóg lub kręgosłupa

Słabość nóg lub kręgosłupa może być wynikiem złego krążenia krwi. Jednym ze sposobów na zwiększenie krążenia krwi jest podniesienie rąk nad głową.

#5 Pożegnanie ze zmęczeniem

Jeśli czujesz, że ciężko jest robić codzienne rzeczy, możesz cierpieć z powodu zmęczenia. Zmęczenie może być mentalne lub fizyczne, ale częściej jest to jedno i drugie. Zwykle zmiany w stylu życia, nawyki i racje żywnościowe mogą pomóc, ale nikt nie może zmienić wszystkiego w ciągu dnia, więc ćwiczenia powinny być na początek dobrą pomocą!

Joga może pomóc Ci lepiej spać i może dać energię na cały dzień

Wszystko zależy od tego, jakie pozy robisz. Jest kilka takich, które obejmują podnoszenie ramion, dlatego koniecznie zapisz się na zajęcia!