Oponka na brzuchu, ćwiczenia
Kategorie Aktywność fizyczna / fitnessĆwiczeniaZdrowie

Jeśli myślisz, że zwykłe brzuszki spalą Twoją oponkę to jesteś w błędzie. Dodaj 4 skuteczne ćwiczenia

Oponka na brzuchu, ćwiczenia – Niestety, ale by wyrzeźbić brzuch nie wystarczą same ćwiczenia związane tylko z tym miejscem. Przedstawiam Ci zestaw ćwiczeń, które będą świetnym uzupełnieniem Twoich „brzuszkowych” treningów.

Utrzymanie piękna fizycznego to ciężka praca. I może to być ułatwione dzięki codziennym treningom i wielu odpowiednio dobranych celów.

A co najważniejsze, jeśli osoba ma pragnienie i cel, nic nie jest dla niej niemożliwe.

Jednym z najskuteczniejszych ćwiczeń dla całego ciała jest „handstand”. Jest to najlepszy sposób na osiągnięcie wspaniałej ulgi w górnej części ciała i ramion.

Ćwiczenia „aktywują” pracę mięśni wewnętrznych, które zazwyczaj nie uczestniczą w codziennej dynamice.

#1 Oponka na brzuchu, ćwiczenia: Plank

Zacznij od pozostania w tej pozycji przez 10 do 30 sekund dziennie. Co 2-3 dni dodaj kolejne 15 sekund, aż czas w tej pozycji będzie wynosił 2 minuty.

#2 Oponka na brzuchu, ćwiczenia: Ulepszone pompki „Chaturanga”

Zacznij od 5 pompek i z czasem zwiększ je do 20. Kolana oprzyj na podłogę. Po opanowaniu tego typu pompek zacznij wykonywać bardziej zaawansowane typy pompek Chaturanga (w tym przypadku kolana nie są już na podłodze). Powodzenia!

Oponka na brzuchu, ćwiczenia
google.com

#3 Oponka na brzuchu, ćwiczenia: Ulepszone podnoszenie ciała „Lolasana”

Do wykonania tego ćwiczenia potrzebna jest mata do jogi i dwie kostki gimnastyczne. Następnie uklęknij i skrzyżuj nogi. Połóż klocki gimnastyczne na poziomie z kolanami wzdłuż bioder.

Weź głęboki oddech, a następnie wydech. Następnie połóż ręce na blokach. Kolejną rzeczą, którą musisz zrobić jest podniesienie ciała w powietrze, ale z podparciem na rękach tak, aby Twoje ciało wzbiło się w powietrze jak wahadło.

Twoje ciało powinno wisieć równolegle do podłogi. Jeśli nie możesz podnieść ciała z ziemi, całkowicie opierając się tylko na ramionach, możesz zacząć wykonywać to ćwiczenie, dotykając palcami stóp podłogi, aby utrzymać ciało w tym stanie.

Możesz oderwać palce, gdy masz wystarczająco siły w dłoniach, aby utrzymać na nich tylko ciężar ciała.

Spróbuj pozostać w powietrzu przez maksymalnie dwa oddechy. Następnie wróć do pozycji wyjściowej.

Jaki jest cel do osiągnięcia? Staraj się pozostać w powietrzu przez maksymalnie 5 oddechów bez wysiłku.

#4 Oponka na brzuchu, ćwiczenia: „Ptak w locie”

Możesz na początku przerazić się tym ćwiczeniem, ale uwierz mi – wcale nie jest takie trudne na jakie wygląda.

Umieść kostki gimnastyczne poziomo na macie. Przykucnij. Ręce powinny znajdować się na blokach gimnastycznych. Połącz wewnętrzne części stóp i rozsuń kolana, tworząc „motyla”.

Upewnij się, że dłonie są na podłodze lub na kostkach z szeroko rozstawionymi palcami. Przenieś swoją masę ciała na ramiona i oderwij ją od podłogi. Im szersze będą Twoje palce, tym łatwiej będzie Ci się utrzymać. Twoje biodra powinny się unosić.

Źródło: fithacker.ru | Fotografie: fithacker.ru | Miniatura wpisu: google.com