Robiąc przysiad w ten sposób, wykonujesz pracę równą 6 zwykłym przysiadom

Każda z nas, która choć kiedyś pracowała nad swoją sylwetką i kształtem pupy, na pewno wykonywała przysiady. Serie tych ćwiczeń zawsze przynoszą efekty. Ale co, jeśli powiemy Wam, że mamy nową, ulepszoną wersję przysiadów?! Taką, która działa szybciej, bo zmusza pośladki do pracy pojedynczo. Dzięki temu intensywniej modeluje i unosi pupę, a efekty przychodzą w mgnieniu oka!

Robiąc przysiad w ten sposób, wykonujesz pracę równą 6 zwykłym przysiadom
UdostępnijŹródło: Freepik

POTRZEBNY SPRZĘT

Do wykonania tej wersji przysiadów nie potrzebujesz żadnego sprzętu, poza wygodnymi sportowymi butami i kawałkiem pustej podłogi. To kolejny plus tego ćwiczenia!

TECHNIKA ĆWICZENIA

Zadbaj o to, byś dookoła siebie miała wystarczająco miejsca. Stań na prawej nodze, a lewą wyprostowaną przenieś w bok tak, by była w jednej linii z tą, na której się opierasz. Powoli zginaj prawe kolano do kąta 90 stopni. Bardzo ważne, by kolano nie uciekało Ci w bok, ale nadal znajdowało się w linii prostej ze stopą! Delikatnie cofnij biodra do tyłu, a tułów pochyl w przód. Cały czas napinaj pośladki, szczególnie w momencie powrotu do góry.

via GIPHY

POWTÓRZENIA

Zrób po 10 powtórzeń na każdą nogę, w sumie wykonując 3 serie. Z czasem zwiększaj ilość powtórzeń i serii. Już po kilku tygodniach zauważysz zmiany w kształcie i jędrności swojej pupy!

My wdrażamy ten plan w życie i zaczynamy ostro pracować nad letnią odsłoną swoich pośladków. Trzymajcie za nas kciuki tak mocno, jak my trzymamy za Was!

via GIPHY