Wiedza o odchudzaniu potrafi zdziałać cuda! 7 punktów, które odmienią Twoje myślenie

Rozpoczęcie diety odchudzającej przesuwa relację między ciałem, umysłem i jedzeniem. Zmieniasz nawyki ćwiczeń, nawyki żywieniowe i swój sposób myślenia, aby uzyskać mniejszą masę ciała.

Jednak nie zawsze wszystko jest takie kolorowe jakbyśmy tego chcieli

Wchodzisz na wagę i ona albo podnosi się, pozostaje taka sama, albo przesuwa się o centymetr pod wpływem tego, co co masz na sobie. Dlaczego tak się dzieje?

Dieta nie jest łatwa, a brak postępu jest frustrujący. Ale istnieją czynniki, które mogą utrudniać realizację Twoich celów

Oto, co może mieć wpływ na Twoje wysiłki:

#1 Masz mało kalorii

Ludzie starają się jeść mniej kalorii, ale jeśli są zbyt, zbyt nisko, ryzykują zakłócenie metabolizmu organizmu. Może spowolnić i powstrzymać utratę wagi.

#2 Przestawiłeś się na niskotłuszczową dietę

Może to zabrzmieć sprzecznie z intuicją, ale musisz jeść tłuszcze, aby żyć. Zdrowe tłuszcze, takie jak oliwa z oliwek i omega, utrzymują prawidłowe funkcjonowanie organizmu i jego organów, a także powstrzymują głód. Dodatkowo, żywność oznaczona jako „niskotłuszczowa” często zawiera nadmiar cukrów, a zatem niezdrowe kalorie.

#3 To Twoje DNA

Naukowcy wciąż badają rolę, jaką odgrywa genetyka w otyłości, ale istnieją geny wpływające na głód, wielkość ciała, utratę wagi i przyrost wagi. Jest możliwe, że jesteś predysponowany do stawienia czoła trudnościom z metabolizmem.

#4 Pijesz za mało wody

Pomysł ciągłego picia koktajli i soków może brzmieć idealnie, ale jeśli nie pijesz wystarczającej ilości wody, nie będziesz w ogóle w stanie spalać tłuszczu. Bądź nawodniony!

#5 Brak wsparcia

Czy jest ktoś, kto Cię poprze? Posiadanie silnego systemu wsparcia może pomóc Ci być na bieżąco, osiągać cele i czuć się zmotywowanym. Twoje wsparcie może pochodzić z różnych źródeł, takich jak pracownik służby zdrowia, sieć internetowa lub przyjaciele i rodzina.

#6 Nie ćwiczysz wystarczająco

Każdy plan odchudzania powinien obejmować pewną formę aktywności fizycznej, aby uruchomić metabolizm i pomóc spalić tłuszcz. Dobrze zaokrąglony schemat powinien obejmować trening siłowy, cardio i okresy odpoczynku.

#7 Masz mało białka

Białko nie tylko podtrzymuje zapotrzebowanie organizmu na paliwo i przeżycie, lecz także odgrywa ważną rolę w regulacji hormonów, które pomagają spalać tłuszcz. Nie odcinaj go od diety; spożywaj umiarkowaną ilość zdrowego białka, aby Twój system mógł metabolizować tłuszcz.

Często zdarza się nam trafić w ślepy zaułek z dietą, ale nie zapomnij pokazać sobie odrobiny miłości do małych zwycięstw

Czy zmagasz się z celami dietetycznymi? Co było źródłem Twoich problemów z utratą wagi? Która dieta najlepiej Ci odpowiada?