Kategorie Aktywność fizyczna / fitnessOdżywianieUrodaZdrowie

6 nawyków, które spowalniają Twój metabolizm. To przez nie tyjesz

Każda mała komórka w ciele odgrywa szczególną rolę, jeśli chodzi o Twój metabolizm – proces przekształcania żywności w energię. Im szybszy metabolizm, tym więcej kalorii spala Twoje ciało. Jednak bywa, że mu to utrudniasz…

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez Kate McGinty (@kjmcginty)

#1 Dziwny harmonogram jedzenia – badania pokazują, że losowy harmonogram jedzenia może prowadzić do zwiększenia masy ciała

Twoje ciało po prostu nie wie, kiedy ma szansę zdobyć więcej jedzenia i próbuje na wszelki wypadek zwolnić. Rozwiązanie: znajdź najlepszy system żywienia i trzymaj się go.

#2 Brak snu – nic dziwnego, że ludzie, którzy nie mają dość snu, nie mają dużo energii, co oznacza, że ​​tracą mniej kalorii w ciągu dnia

Rozwiązanie: chociaż nie zawsze jest to łatwe, znajdź sposób na wystarczającą ilość snu. Spróbuj użyć specjalnych aplikacji lub spróbuj wypić ziołową herbatę przed snem.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez SWAG ® (@swag_club_italy)

#3 Zbyt długie siedzenie – jeśli spędzasz większą część dnia za biurkiem, powinieneś pamiętać, że długie siedzenie może wpłynąć na twój metabolizm.

Wiele firm faktycznie zachęca swoich pracowników do wykonywania kilku prostych ćwiczeń i prostych ruchów co 30 minut.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez A l e j a n d r a H u e r t a (@aalejandraahs)

#4 Brak wystarczającej ilości wapnia – wystarczająca ilość wapnia jest niezwykle ważna, jeśli chodzi o regulację metabolizmu

Jeśli nie lubisz mleka lub nie tolerujesz laktozy, nie stanowi to problemu, ponieważ jest dużo jedzenia bogatego w wapń i na pewno znajdziesz coś, co przypadnie Ci do gustu.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez Olga (@oldzi_photography)

#5 Odwodnienie – każdy proces w naszym ciele zależy od wody

Jeśli jesteś odwodniony, nic nie zadziała dobrze. Badanie wykazało, że woda pitna może zwiększyć tempo metabolizmu nawet o 30%.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez STUDIO MILENA KLING (@studiomilenakling)

#6 Brak białka – białko odgrywa bardzo ważną rolę w uzyskiwaniu i utrzymywaniu idealnej wagi

W porównaniu do węglowodanów lub tłuszczy, białko ma względnie wysoki TEF (efekt termiczny żywności), parametr mierzący wzrost metabolizmu, który występuje po trawieniu. Co więcej, sprawia, że ​​czujesz się pełny i zużywasz mniej kalorii.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez Alisa_Ognerubova (@alisa_ognerubova)

Czy znasz coś, co można dodać do tej listy?

Może z własnego doświadczenia chciałbyś się podzielić swoimi spostrzerzeniami?

Źródło: brightside.me | Fotografie: www.Instagram.com