Masaż przeciwzmarszczkowy twarzy
Kategorie MasażMedycyna naturalnaTwarzUrodaZdrowie

Jak odjąć sobie 10 lat: Tajemnice francuskiego masażu twarzy. Poznaj triki francuskich kobiet

Masaż przeciwzmarszczkowy twarzy – Mówi się, że jednym z najskuteczniejszych zestawów ćwiczeń jest francuska gimnastyka twarzy. Poznaj ćwiczenia stworzone dla osób powyżej 50 roku życia.

To gimnastyczny relaks twarzy, który daje zauważalny efekt już po kilku dniach treningu, a jednocześnie jest całkowicie bezpieczny.

Gimnastyka przeciwzmarszczkowa na twarz i szyję

Ćwiczenia te są znane jako nieskomplikowana, bezpieczna metoda przedłużania młodości, która nie pozostawia niechcianych zmarszczek.

Dlatego też jest zalecana do samodzielnej nauki dla początkujących, którzy rozumieją praktykę naturalnego liftingu twarzy i odmłodzenia.

Proponowane ćwiczenie wystarczy wykonywać każdego dnia lub przynajmniej 4-5 razy w tygodniu

Nawet jeśli na początku gimnastyka wydaje się zbyt skomplikowana i czasochłonna, nie martw się. Tak nie jest. Gimnastyka spowoduje trudności tylko w pierwszych dniach, dopóki nie nauczysz się i nie wprowadzisz wszystkich ćwiczeń do systemu.

Z biegiem czasu będziesz mógł wykonywać proponowane ćwiczenia z gracją i łatwością. Gimnastyka zajmie Ci nie więcej niż 15 minut rano i wieczorem.

Przygotowanie twarzy do gimnastyki

Usuń makijaż, przetrzyj twarz tonikiem. Nie zapomnij także dokładnie umyć rąk przed wykonaniem ćwiczeń.

#1 Masaż przeciwzmarszczkowy twarzy – Bawełniany masaż twarzy

Wykonanie:

Nałóż na twarz swój codzienny krem ​​odpowiedni do pory dnia i rodzaju skóry.

  1. Używając prawej dłoni, oklepuj lewą stronę szyi, lewą dłonią prawą stronę szyi.
  2. Górą dłoni delikatnie oklepuj brodę.
  3. Przesuwaj kontur twarzy od środka podbródka i aż do uszu opuszkami palców. Przejdź wyżej w kierunku nosa, przechodząc przez fałd policzkowo-nosowy. Pod oczami uciski powinny być tak delikatne.
  4. Zakończ masaż lekkim oklepywaniem na czole. Podczas wykonywania masażu skóra twarzy i szyi powinna stać się czerwona.
  5. Siła ucisków i oklepywania musi być początkowo umiarkowana, a nawet słaba.

Wpływ bawełnianego masażu twarzy:

  • Zwiększona elastyczność szyi i twarzy
  • Poprawa krążenia krwi
  • Zdrowa, świeża cera
  • Najlepsza absorpcja kremu, odpowiednio, nawilżająca i odżywiająca skórę

#2 Eliminacja zmarszczek poziomych na czole

W tym ćwiczeniu poziome zmarszczki na czole są wygładzone, brwi uniesione.

Wykonanie:

  1. Palce wskazujące obu rąk powinny być ułożone równolegle do brwi, kilka milimetrów nad nimi. Mocno przyciśnij opuszki palców do skóry, aby brwi nie mogły się podnieść.
  2. Spróbuj unieść brwi przez opór palców. W najbardziej napiętej pozycji przytrzymaj przez 5-6 sekund. Teraz możesz się zrelaksować. Powtórz ćwiczenie trzy razy.

Ważne: Twoje palce powinny właściwie przylegać do brwi, by te ostatnie nie mogły się swobodnie unosić. Tylko w ten sposób mięśnie, których potrzebujemy, zostaną „napompowane”, nie przyczyniając się do pojawienia się nowych zmarszczek i eliminując te, które już się pojawiły.

#3 Masaż przeciwzmarszczkowy twarzy – Eliminacja pionowych zmarszczek na czole

W tym ćwiczeniu pionowe zmarszczki na czole są wygładzone, brwi uniesione, a wyraz twarzy staje się znacznie spokojniejszy.

Wykonanie:

  1. Połóż palce mocno na czole. Otwórz ramiona, jakbyś naciskał skórę na czole. Trzymaj brwi tak, jakbyś był zły lub marszczył brwi.
  2. Pozostań w tej pozycji przez 15-20 sekund, patrząc w lustro.
  3. Zwróć uwagę, że w tym momencie nie ma zmarszczek na czole, jeśli są – rozłóż ręce jeszcze mocniej. Teraz możesz się zrelaksować. Powtórz ćwiczenie trzy razy.

Ważne: Upewnij się, że palce z wystarczającą siłą naciskają na brwi i czoło i są prawidłowo rozsuwane na boki (nie za blisko siebie, ale nie za daleko).

#4 Eliminacja worków i zmarszczek pod oczami

W tym ćwiczeniu dolne powieki są wzmocnione, wygładzone są małe zmarszczki pod oczami, zmniejszają się obrzęki powiek.

Wykonanie:

  1. Połóż środkowe lub wskazujące palce na zewnętrznych kącikach oczu, aby nie wciskały się mocno w skórę. Teraz otwórz szeroko oczy.
  2. Dolna powieka powinna być zmrużona.
  3. W czasie maksymalnego spięcia przez 15-20 sekund wstrzymaj oddech. Teraz możesz się zrelaksować. Ćwiczenia należy powtarzać trzy razy.

Ważne: Wykonując ćwiczenie, musisz rozluźnić całą twarz z wyjątkiem dolnej powieki.

#5 Masaż przeciwzmarszczkowy twarzy – Korekcja konturów twarzy

Dzięki temu ćwiczeniu policzki są wzmocnione, kontury twarzy poprawione, szyja jest wzmocniona, a drugi podbródek zmniejszony.

Wykonanie:

  1. Środkowy palec i wskazujący umieść na otwarte usta przy dolnych zębach.
  2. Spróbuj zamknąć usta, opierając się ciągnięciu szczęki w dół. Przez 15-20 sekund utrzymuj napięcie.
  3. Teraz możesz się zrelaksować. Ćwiczenia należy powtarzać trzy razy.

Ważne: Upewnij się, że nacisk palców jest silny, a szczęka nie jest zbyt szybko zamknięta i nie powoduje odpowiedniego naprężenia twarzy.

#5 Wzmocnienie podbródka

Zastosowanie tego ćwiczenia zapobiega wygładzaniu złogów tłuszczu na podbródku, zwiotczeniu warg i zmarszczkom pod dolną wargą.

Wykonanie:

  1. Umieść palce wskazujące i środkowe dłoni tuż pod dolną wargą.
  2. Spróbuj wargami naciskać nieruchomo w tym momencie palcami.
  3. Przytrzymaj maksymalne napięcie przez 30 sekund.
  4. Teraz możesz się zrelaksować. Powtórz ćwiczenie powinno być dwa razy.

#6 Masaż przeciwzmarszczkowy twarzy – Eliminacja zmarszczek powyżej górnej wargi

Dzięki temu ćwiczeniu możesz zwiększyć objętość warg, wygładzić zmarszczki na ustach, a także wygładzić fałd nosowo-wargowy.

Wykonanie:

  1. Umieść środkowy palec jednej ręki nad górną wargą.
  2. Zrelaksuj się, zamknij oczy i skup się tylko na górnej wardze.
  3. Otwórz usta tak szeroko, jak to możliwe, mówiąc głośno dźwięk „O”.
  4. Górna warga powinna odczuwać napięcie.
  5. Niektórzy mogą odczuwać lekki ból podczas wykonywania tego ćwiczenia, co uważa się za normalne.

Po zakończeniu ćwiczenia świadomie rozluźnij dolną szczękę i usta. Ćwiczenie należy wykonać w ciągu jednej minuty.

Ważne:

Upewnij się, że palce są mocno osadzone nad wargą.

Ale nie naciskaj ich mocno, powinny dobrze przylegać do górnej gumy.

W tym ćwiczeniu niezwykle ważna jest koncentracja, dla której zaleca się robić to z zamkniętymi oczami.

Źródło i fotografie: fithacker.ru | Miniatura wpisu: pinterest.com google.com