Nastolatek podczas rodzinnego obiadu dostał wylewu i zmarł. Wszystko przez pocałunek dziewczyny

Kto z nas nie uwielbia miłosnych pieszczot? Jednak nie wszyscy wiedzą, że niewinna malinka może doprowadzić do… wylewu!

Nastolatek poniósł śmierć po tym, jak Jego dziewczyna zostawiła mu na szyi malinkę

17-letni Julio Macias Gonzalez z Mexico City był na obiedzie z rodziną, gdy zaczął mieć konwulsje.

Uważa się, że jego dziewczyna pocałowała go tego samego wieczoru, co spowodowało zakrzep krwi, który dotarł do mózgu chłopca, donosi The Mirror

Sanitariusze zostali natychmiast wysłani na miejsce zdarzenia, ale niestety Julio nie został uratowany i wkrótce zmarł.

Twierdzi się, że to właśnie malinka była przyczyną zakrzepu, który dotarł do jego mózgu

Rodzice chłopca obwiniają byłą dziewczynę o śmierć syna.

Nie po raz pierwszy tzw. malinka, wyrządza poważne szkody. W 2011 roku, 44-letnia kobieta pozostała częściowo sparaliżowana po udarze w bardzo podobnych okolicznościach

Lekarze z Nowej Zelandii próbowali dowiedzieć się, co było przyczyną. Gdy zauważyli blady siniak na szyi, z uszkodzoną główną tętnicą pod spodem, nie mieli wątpliwości.

Nasze myśli są z rodziną Julio w tym trudnym czasie.

Ile razy zdarzyło Ci się mieć malinkę lub kogoś nią obdarzyć? Od dzisiaj będziesz ostrożniejszy