Odkurzanie brzucha to rewolucja w rzeźbieniu ciała. Efekty widać już po 3 tygodniach

Lato trwa, a Ty nadal nie potrafisz przełamać się, by wyjść w bikini na plażę? Przychodzę do Ciebie z pomocą i ćwiczeniem, które jest lubiane przez modelki.

To ćwiczenie przynosi poprawę i wysmukla brzuch. Oponka staje się mniejsza już po 3 tygodniach. Dzięki niemu wzmocnisz mięśnie brzucha i nadasz mu smukły kształt.

Ćwiczenie tzw „odkurzanie brzucha”, bo o nim mowa, to zdecydowanie rewolucja w ćwiczeniu ciała. I mimo iż brzmi dziwnie, pozwoli Ci pozbyć się niechcianej oponki.

Co więcej, wysmuklisz talię i nadasz kształtu swojemu ciału.

Odkurzanie brzucha – co to jest?

Mimo, że ćwiczenie brzmi, jakby był do tego potrzebny specjalny sprzęt, nie chodzi o używanie żadnego urządzenia, a o ćwiczenia oddechowe.

To one wzmocnią mięśnie brzucha i po kilku tygodniach zobaczysz efekty. To jednak nie jedyna zaleta tych ćwiczeń.

Oprócz tego, że pięknie wrzeźbisz brzuch, to dodatkowo odciążysz mięśnie kręgosłupa.

odkurzanie brzucha

Odkurzanie brzucha – technika

Ćwiczenie to powinno być wykonywane zarówno w pozycji leżącej, jak i stojącej lub pochylonej do przodu. 

Biorąc pod uwagę, że jest to przede wszystkim ćwiczenie wzmacniające, powinno być wykonywane tak często, jak to możliwe, lub co najmniej 5 razy w tygodniu.

Musisz przyzwyczaić się do tego, że poprzeczne mięśnie brzucha powinny być stale napięte – w ciągu zaledwie kilku tygodni przyzwyczaisz je do tego i nie będziesz już musiała podejmować wysiłków, aby je kontrolować.

Odkurzanie brzucha – wykonywanie ćwiczenia

1. Pozycja wyjściowa – połóż się na plecach, ramiona zostaw wzdłuż ciała, zegnij nogi w kolanach, stopy pozostaw na podłodze, mięśnie powinny być rozluźnione. Wydychaj powoli, stopniowo uwalniając płuca z powietrza, nie obciążając żadnych mięśni ciała.

2. Po wydechu, zacznij napinać mięśnie brzucha, próbując wciągnąć je tak mocno, jak to możliwe. Zatrzymaj na chwilę oddech, a następnie weź mały oddech, kontynuując ściąganie brzucha.

3. Po małym wdechu nie spiesz się, aby rozluźnić brzuch – napnij mięśnie brzucha i zatrzymaj się na 10-15 sekund, a następnie wycofaj brzuch, utrzymując napięcie mięśni brzucha. Jeśli trudno jest wstrzymać oddech, weź małe oddechy.

4. Wydech, rozluźnij brzuch, weź kilka wolnych oddechów, a następnie uwolnij płuca z powietrza i wciągnij brzuch w jak największym stopniu. Pociągając, staraj się napinać mięśnie brzucha.

Pamiętaj także o zdrowej diecie i nawadnianiu organizmu, by efekt był jeszcze lepszy.