Kategorie Dieta i odchudzanieOdżywianieSuperfoods

Dietetyczne śniadanie odchudzające. Smaczne, syte, proste i szybkie

Dietetyczne śniadanie odchudzające? Proszę bardzo! Większość z nas je śniadanie i zazwyczaj nie przełamuje monotonii jaka za nimi idzie. Stawiamy na płatki z mlekiem, jogurt bądź kanapki, a najgorsze podejście do odchudzania to rutyna.

Pozwól, że zaproponuje Ci syte, zdrowe i pożywne śniadanie, które przełamie kiepskie śniadania. 

To przepis na zdrowe śniadanie, które doda Ci energii i przyśpieszy metabolizm.

Śniadanie to wypełnione jest białkiem i zdrowym tłuszczem, które podczas procesu odchudzania dodają energii i zwiększają masę mięśniową. A również to co ważne – nie będziesz po nim chodził głodny!

Dietetyczne śniadanie odchudzające:

  • 2 jajka
  • 1 awokado
  • Pieprz, sól, kurkuma lub pieprz cayenne (do smaku)

Piekarnik rozgrzej do 225 o C. Przekrój awokado wzdłuż na pół i usuń nasiono. W jego miejsce rozbij dwa jajka i dopraw przyprawami. Blaszkę do pieczenia wyłóż papierem i połóż na niej awokado, a następnie całość włóż do piekarnika. Piecz tak długo, aż jajka się zetną.

Dietetyczne śniadanie odchudzające: Jajka

Jajko zawiera 7g białka i dodają energii na cały dzień. Co więcej, mają wiele witamin np. w witaminę D, która wzmacnia kości i zapobiega osteoporozie.

Mają także witaminę A, która poprawia wzrok, a także witaminę B12, która reguluje krwinki czerwone.

To nie wszystko! Jajka posiadają witaminę E, która wzmacnia układ odpornościowy, tak ważny, gdy ćwiczysz!

Dietetyczne śniadanie odchudzające: Awokado

Awokado nie ma powodu do wstydu. Zawiera potas, błonnik, witaminę E, magnez i kwas foliowy. Czego chcieć więcej?

Błonnik sprzyja regularnemu wypróżnianiu, a zdrowe tłuszcze są odpowiedzialne za utrzymanie równowagi hormonalnej.

Mam nadzieję, że urósł Ci apetyt na takie śniadanie.

Źródło: zdroweporadniki.pl | Fotografie: www.instagram.com | Miniatura wpisu: google.com