Dieta kapusta-jabłko-pomarańcza. Co o niej wiemy i dlaczego działa?

Dieta kapusta-jabłko-pomarańcza: Niezależnie od tego, co jadasz i czy jest to przemyślany jadłospis czy wręcz przeciwnie, masz dietę. Jest ich do wyboru naprawdę wiele i przyznaję – można się w nich pogubić, a co więcej nie każda dieta jest dla wszystkich.

Dziś omówię dietę, która składa się z kapusty, jabłka i pomarańczy i zastanowimy się, czy jest zdrowa i co daje

Ta dieta jest bogata w błonnik i zaleca się, aby rozpocząć ją wiosną bądź latem. Zaleca się w tym czasie uzupełnienie diety w multiwitaminy, ponieważ w wiosennych i letnich produktach jest ich sporo..

Rezultatem tej niesamowitej diety jest zdecydowanie spadek kilogramów i zmniejszenie rozmiaru.

Dieta kapusta-jabłko-pomarańcza:
Jakimi zasadami się kieruje?

Zasady dietetyczne diety kapusta-jabłko-pomarańcza:

  1. wykluczyć sól i cukier
  2. wyklucz smażone, tylko gulasz
  3. jedz powoli i z przyjemnością, odłóż na bok wszystkie sprawy
  4. kolacja 3 godziny przed snem
  5. spożywać więcej płynu, ale nie więcej niż 2 litry na raz i nie więcej niż dwie szklanki. Pij zieloną herbatę lub wodę mineralną, kawę – 1-2 filiżanki dziennie.

#1 Śniadanie

Gorące kanapki (2-3 sztuki).

Kawałek chleba lub chleba żytniego posmarowany masłem z cienko pokrojonym jabłkiem lub pomarańczą bądź kapustą. Całość należy przykryć cienkim plasterkiem niskotłuszczowego sera. Zapiecz aż ser się stopi.

#2 Drugie śniadaie

Sałata z jabłka lub gruszki lub pomarańczy (wybierz jedną z opcji).

  1. Kapusta z jabłkami, doprawiona niskokalorycznym majonezem lub olejem roślinnym.
  2. Kapusta, pomarańcze i jabłka z bananami.
  3. 250 g drobno posiekanej sałatki z kapusty i 50 g marchwi lub buraków.
  4. Kapusta z majonezem, czosnkiem i sosem sojowym.

#3 Obiad: pierwsze danie

Wybierz jedną z opcji.

  1. Barszcz wegetariański z dodatkiem 1 łyżeczki oleju roślinnego na pół litra barszczu.
  2. Zupa jarzynowa z dodatkiem pół stopionego sera na litrę zupy.

#4 Obiad: drugie danie

Wybierz jedną z opcji.

  1. Ryba gotowana lub duszona – 150 g.
  2. Zapiekanka z sera twarogowego lub ciasto serowe – 200g.
  3. Ziemniaki zapiekane ze śmietaną.

#5 Deser

Wybierz jedną z opcji.

  1. Kompot z jabłek, pomarańczy, gruszek bez cukru.
  2. Popołudniowa herbata.
  3. Jabłko lub gruszka lub pomarańcza.

#6 Kolacja

Wybierz jedną z opcji.

  1. Gulasz z kapusty. Możesz dusić z cebulą lub czosnkiem i kawałkiem kiełbasy, aby dodać smaku.
  2. Omlet z dwoma jajkami z drobno posiekaną kapustą.
  3. Dwa duże banany lub trzy małe.
  4. Sałatka owocowa z miodem i rodzynkami, doprawiona jogurtem.

#7 Przed snem

Szklanka kefiru/jogurtu lub jabłka bądź gruszki lub pomarańczy.

Dieta kapusta-jabłko-pomarańcza:
Czego nam nie wolno?

Ciało człowieka na tej diecie dostaje tylko sól zawartą w naturalnych produktach. Jako zamiennik można użyć suszonych owoców.

Objętość pokarmów powinny być wystarczające do zaspokojenia głodu. Dieta ta wyklucza podjadanie i wszelkiego rodzaju inne przekąski pomiędzy posiłkami.

Dieta kapusta-jabłko-pomarańcza:
Dlaczego dieta działa?

To kuracja perfekcyjnie oczyszczająca organizm. Dzięki niej, organizm zyskuje siłę, by rozpocząć proces samoleczenia. Jest uznawana za sposób na pozbycie się opornych kilogramów.

Zaleca się jej powtarzanie przez tydzień każdego miesiąca. Po jej zakończeniu należy wrócić do zdrowej diety.

Dieta kapusta-jabłko-pomarańcza:
Dla kogo?

przed zastosowaniem diety koniecznie skonsultuj się z lekarzem!

Źródło: fithacker.ru | Fotografie: www.Instagram.com, www.freepik.com | Miniatura wpisu: freepik.com