Kategorie Zdrowie

Modelowanie przedniej, tylnej i wewnętrznej części ud. 4 proste ćwiczenia

Ćwiczenia na uda i pośladki przyprawiają Cię o gęsią skórkę? Jeżeli tak, mój zestaw będzie dla Ciebie idealny. Lato zbliża się wielkimi krokami, a Twoja sylwetka nie daje Ci satysfakcji? Spokojnie, mam dla Ciebie zestaw na start! Nawet osoba, która stoi na bakier ze sportem poradzi sobie z moją propozycją. Ćwiczenia na uda i pośladki nie muszą być takie złe!

Modelowanie przedniej, tylnej i wewnętrznej części ud. 4 proste ćwiczenia

A skąd to wiem? Zapewne skoro masz taką niechęć do ćwiczeń na uda i pośladki, musiałeś w przeszłości się zrazić

Dlaczego tak się stało, wiesz już sam najlepiej, jednak wiele osób przyznaje się, że spasowali przez duży wysiłek, który ich zniechęcił do osiągnięcia wymarzonej sylwetki.

Poznaj zatem proste ćwiczenia na uda i pośladki, które zrobisz nawet w domowym zaciszu!

Modelowanie przedniej, tylnej i wewnętrznej części ud. 4 proste ćwiczenia

#1 Cwiczenia na uda i pośladki – Modelowanie przedniej części ud

Modelowanie przedniej, tylnej i wewnętrznej części ud. 4 proste ćwiczenia

Połóż się wygodnie na macie na plecach.

Nogi połącz ze sobą i podnieś je wyprostowane do góry.

Następnie uginaj je naprzemiennie w kolanach trzymając naciągnięte stopy.

Ćwiczenie powtórz 10 razy na każdą nogę.

Modelowanie przedniej, tylnej i wewnętrznej części ud. 4 proste ćwiczenia

#2 Cwiczenia na uda i pośladki – Modelowanie tylnej części ud

Modelowanie przedniej, tylnej i wewnętrznej części ud. 4 proste ćwiczenia

Połóż się wygodnie na macie na plecach.

Nogi połącz ze sobą i podnieś je wyprostowane do góry.

Następnie uginaj je naprzemiennie w kolanach, tak samo jak w poprzednim ćwiczeniu.

Różnica polega na ułożeniu stóp. W tym ćwiczeniu ułóż je do pozycji flex.

Ćwiczenie powtórz 10 razy na każdą nogę.

Modelowanie przedniej, tylnej i wewnętrznej części ud. 4 proste ćwiczenia

Plecy mocno i stabilnie trzymaj na macie.

Staraj się wyrzucać jednocześnie obie nogi.

Ręce trzymaj wzdłuż tułowia na macie.

Ćwiczenie powtórz 20 razy.

Modelowanie przedniej, tylnej i wewnętrznej części ud. 4 proste ćwiczenia

#3 Cwiczenia na uda i pośladki – Modelowanie wewnętrznej części ud

Modelowanie przedniej, tylnej i wewnętrznej części ud. 4 proste ćwiczenia

Leżąc plecami na macie, unieś wyprostowane nogi do góry.

Następnie nałóż stopę na stopę i tak trzymając uginaj kolana.

Powtórz 20 razy.

Modelowanie przedniej, tylnej i wewnętrznej części ud. 4 proste ćwiczenia

Aby efekty były satysfakcjonujące, powtarzaj ćwiczenie 3 razy w tygodniu

Czasami zbyt wcześnie się załamujemy, że nie dojdziemy do celu, a prawda jest taka, że najlepiej jest zacząć od prostych i zachęcających do sportu ćwiczeń. A może Ty mi coś polecisz na te partię ciała?