5 szybkich ćwiczeń, aby uzyskać wyrzeźbione ciało

Jeśli jesteś zmęczony wyczerpaniem swojego ciała na siłowni, nie widząc żadnych rezultatów, to ten artykuł jest dla Ciebie. Należy jednak pamiętać, że niektórzy ludzie są bardziej genetycznie predysponowani, a dla nich proces ten jest dłuższy i trudniejszy.

Poznaj 5 ćwiczeń, które mogą pomóc Ci uzyskać doskonałe ciało

Przed rozpoczęciem treningu

#1 Przede wszystkim obniż tłuszcz. Tracisz swój czas i wysiłek, wykonując te same ćwiczenia: musisz spożywać mniej kalorii niż spalasz. Nic więcej. I tak, to nie jest łatwe

#2 Po drugie, śpij więcej. Badania wykazały, że im więcej śpisz, tym więcej hormonu wzrostu zostaje uwolniony

Dokładnie ten hormon jest tym, czego potrzebujesz, aby uzyskać idealne ciało i kontrolować poziom tłuszczu. Dlatego lepiej nie nie kłaść się późno w nocy.

Po przygotowaniu swojego ciała, nadszedł czas na wypracowanie techniki.

#1 Podnieś nogi, aż uda będą mieć kąt 90°. Kolana powinny być lekko zgięte. Pozostań w tej pozycji przez sekundę, a następnie opuść nogi

Możesz powtórzyć to ćwiczenie 3 razy (10-20 powtórzeń) lub dopóki nie poczujesz zmęczenia.

#2 Połóż się na plecach z podniesionymi nogami i zgiętymi kolanami. Wyciągnij ręce, dotykając dłońmi podłogi. Pozwól nogom opaść. Twoje kolana powinny zbliżyć się do Twojej klatki piersiowej

Wykonaj 3 zestawy po 20 powtórzeń.

#3 W tym ćwiczeniu połóż się. Twoje plecy powinny być płasko na podłodze, ręce na podłodze po bokach, a Twoje stopy powinny być razem. Staraj się trzymać kolana tak prosto, jak tylko możesz i unieś nogi

Wykonaj 3 zestawy po 15-20 powtórzeń.

#4 W tym ćwiczeniu trzymaj walec obiema rękami i połóż go na podłodze przed sobą

Powoli rozprostuj ciało, odsuwając rolkę przed sobą. Nie dotykaj podłogi i spróbuj uciec tak daleko, jak to tylko możliwe. Następnie wycofaj się.

Wykonaj 3-4 zestawy po 10-15 powtórzeń.

#5 Wykonaj to ćwiczenie na końcu procedury. Musisz pozostać w tej pozycji przez co najmniej od 30 sekund do 2 minut