Chińscy lekarze dzielą się ćwiczeniami wydłużającymi młodość. Zrobisz je w domu na siedząco!

Zanim wprowadzono zachodnią terapię medyczną w Chinach, tradycyjna chińska medycyna była używana do ratowania milionów żyć przez tysiące lat.

Chińscy lekarze dzielą się ćwiczeniami wydłużającymi młodość. Zrobisz je w domu na siedząco!
UdostępnijPinterest.com

Tradycyjni chińscy lekarze często sugerowali stosowanie prostych działań, by pomóc ludziom osiągnąć zdrowie

Ujawnili oni dwa proste, ale ważne ćwiczenia, które mogą wydłużyć Twoje życie dzięki innym korzyściom zdrowotnym.

To dzięki nim pokonasz zmęczenie i dosłownie przedłużysz swoje życie!

Chińscy lekarze dzielą się ćwiczeniami wydłużającymi młodość. Zrobisz je w domu na siedząco!
Udostępnijfreepik.com

#1 Ćwiczenie dłoni – na każdej dłoni mamy 6 kanałów

– kciuk (kanał płuca),

– palec wskazujący (jelito grube),

– środkowy palec (kanał osierdziowy),

– palec serdeczny (potrójny element grzejny),

– mały palec ( kanał serca),

– grzbiet dłoni (tylny kanał).

Korzystając z tego, lekarze sugerują następujące ćwiczenie:

Wyciągnij delikatnie ręce do przodu i pociągnij dłonie do góry. Rozłóż dłonie i zaciskaj na przemiennie, aż wykonasz 150 powtórzeń.

Chińscy lekarze dzielą się ćwiczeniami wydłużającymi młodość. Zrobisz je w domu na siedząco!
Udostępnij

Następnie rozłóż dłonie i naprzemiennie ruszaj kciukiem do środka dłoni i na zewnątrz. Powtórz 150 razy.

Chińscy lekarze dzielą się ćwiczeniami wydłużającymi młodość. Zrobisz je w domu na siedząco!
Udostępnij

Jeśli będziesz wykonywał to ćwiczenie codziennie, poczujesz rozluźnienie w odcinku szyjnym, a nawet zatrzymanie bólu w ramionach.

#2 Ćwiczenie na stopy – stopy mają również 6 kanałów, 3 na zewnętrznej stronie i 3 na wewnętrznej

– środkowa linia stopy (kanał pęcherzyka żółciowego),

– przód stopy (kanał żołądka),

– podbicie stopy (kanał pęcherza),

– wnętrza dolna strona stopy (kanał wątroby),

– wewnętrzna górna strona stopy (kanał śledziony),

– pięty (kanał nerkowy) .

Podobnie, tę wiedzę można wykorzystać do wykonania przydatnego ćwiczenia:

Siedzieć prosto i lekko podnieś nogi. Rozpocznij obracanie kostek w lewo, a następnie w prawo. Powtórz 150 razy na jedną stronę.

Możesz poprawić krążenie krwi w nogach za pomocą tego ćwiczenia i pomóc w walce ze zmęczeniem. Te 2 ćwiczenia można faktycznie wykonać, gdy jesteś jeszcze w łóżku. Nie jest wymagany żaden specjalny sprzęt ani karta wstępu na siłownie.

Chińscy lekarze dzielą się ćwiczeniami wydłużającymi młodość. Zrobisz je w domu na siedząco!
Udostępnijgoogle.com

Czy wypróbujesz te ćwiczenia? Jeżeli tak, czy przyniosły Ci ulgę? Podziel się swoją opinią w komentarzu na Facebooku.

A jeżeli chcesz poznać więcej rozluźniających ćwiczeń na dłonie, koniecznie obejrzyj film, który zostawiam na dole.

Źródło: brightside.me | Fotografie: www.google.com