Kategorie CiałoUrodaZdrowie

6 pewnych sposobów ujędrnienia piersi po utracie wagi

Piersi to zdecydowanie kobiecy atut. Niezależnie od tego czy są małe czy wręcz przeciwnie, liczy się ich jędrność i to od tego zależy jak się z nimi czujemy.

Chociaż obwisłe piersi są całkowicie naturalnym sposobem na reakcję organizmu na utratę wagi, wiele kobiet czuje się z tego powodu nieatrakcyjnie.

Prawdą jest, że tkanka piersi nie może całkowicie powrócić do swojego pierwotnego stanu, ale właściwa kombinacja ćwiczeń, zdrowego odżywiania i pewne dodatkowe środki mogą zdecydowanie poprawić sytuację.

Aby Twoje piersi były bardziej jędrne, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

#1 Ćwicz całe swoje ciało, a nie tylko mięśnie klatki piersiowej

Prawdą jest, że trening mięśni klatki piersiowej jest kluczem do uzyskania jędrniejszych i pełniejszych piersi. Ale technicznie rzecz biorąc, nie można „podnieść” piersi, ponieważ składają się one głównie z tkanki tłuszczowej i gruczołów mlecznych.

Możesz jednak wyrzeźbić pobliskie mięśnie, aby piersi były piękniejsze i silniejsze, ale praca nad jedynie mięśniami klatki piersiowej nie zadziała. Musisz zaangażować całą górną część ciała, aby poprawić swoją postawę i wygląd piersi.

#2 Obserwuj swoją postawę

Utrzymanie prawidłowej postawy nie tylko poprawia wygląd, lecz także eliminuje niepotrzebne obciążenie stawów i tkanek, które mogą przyczyniać się do obwisania. Dobra postawa pomaga równomiernie rozłożyć ciężar i zapobiega bólom w klatce piersiowej i plecach.

Pamiętaj, że zawsze powinieneś stać z wyprostowanymi plecami i głową, a brzuch powinien być wciągnięty. Aby utrzymać tę postawę, wyobraź sobie, że stoisz pod ścianą.

6 pewnych sposobów ujędrnienia piersi po utracie wagi

#3 Wybierz odpowiedni biustonosz, który zapewnia wystarczające wsparcie podczas ćwiczeń

Dobrze dobrany biustonosz zapewnia wsparcie i zmniejsza obciążenie piersi. Odpowiedni stanik powinien zmniejszyć ruch piersi, ale nie być zbyt ciasny, aby nie ograniczał przepływu krwi. Zawsze zakładaj sportowy biustonosz podczas intensywnych ćwiczeń, takich jak bieganie.

Pamiętaj, że nie musisz nosić biustonosza przez cały czas!

Niektóre badania sugerują, że noszenie stanika może osłabić mięśnie klatki piersiowej, co może przyczyniać się do obwisania.

#4 Przyjęcie właściwych nawyków żywieniowych i utrzymanie zdrowej wagi

Trzymanie się dobrze zbilansowanej diety pomoże Ci uniknąć stałych wahań wagi, które mogą powodować dalsze uszkodzenia tkanki piersi. Spożywanie dużej ilości zdrowych tłuszczów, takich jak tłuste ryby, oleje, orzechy i awokado, może poprawić kondycję skóry, dzięki czemu piersi wyglądają na jędrniejsze.

Upewnij się również, że pijesz dużo wody, aby zwiększyć elastyczność skóry.

#6 Wypróbuj masaż

Masaż piersi może poprawić przepływ krwi i wzmocnić tkankę piersi. Masuj swoje piersi ruchem do góry codziennie przez 10-15 minut. Możesz również użyć różnych olejków w zależności od stanu skóry. Na przykład oliwa z oliwek jest  doskonałym źródłem przeciwutleniaczy, które mogą poprawić strukturę i elastyczność skóry.

Źródło i fotografie: brightside.me | Miniatura wpisu: youtube.com