Kategorie Aktywność fizyczna / fitnessĆwiczeniaZdrowie

5 zestawów ćwiczeń, które wykonasz w domu. Na wszystkie partie ciała!

Piękne i wysportowane ciało można mieć, bez karnetu na siłownię. Przygotowałam dla Ciebie zestaw ćwiczeń, które możesz wykonać w sama w swoim salonie. Ławeczkę zastąpi Ci kanapa, a hantelki butelki z wodą.

Zestaw ćwiczeń na pośladki:

Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Już nie mogę doczekać się efektów 😊🍑5 Minut dla Zdrowia

Publiée par 5 Minut dla Zdrowia sur Mercredi 12 juin 2019

Do tego zestawu ćwiczeń potrzebujesz mieć krzesło. I to wszystko!

Zestaw ćwiczeń na płaski brzuch:

Brzuch na lato!

Z tymi ćwiczeniami uzyskasz płaski i wyrzeźbiony na lato! 💪😁5 Minut dla Zdrowia

Publiée par 5 Minut dla Zdrowia sur Jeudi 9 mai 2019

Te ćwiczenia są o wiele przyjemniejsze od klasycznych brzuszków. Osobiście robię je co tydzień. I jestem bardzo zadowolona z efektów.

Skuteczne ćwiczenia na zewnętrzną partię ud:

Ćwiczenia na zewnętrzną stronę ud

Te ćwiczenia pomogą Ci w walce z tzw. bryczesami, czyli tłuszczem zalegającym na bokach ud 😊👌

Publiée par 5 Minut dla Zdrowia sur Jeudi 23 mai 2019

Taśma do ćwiczeń kosztuje grosze, a naprawdę przydaje się podczas ćwiczeń w domu. Jeśli chcesz zwiększyć efektywność swoich domowych treningów, warto ją kupić.

Ćwiczenia na kanapie (nie tylko dla lewniwców):

Ćwiczenia dla kanapowych leniwców

Jesteś kanapowym leniem? Zobacz, jak utrzymać formę bez chodzenia na siłownię 🏋️‍♀️🏋️‍♂️

Publiée par 5 Minut dla Zdrowia sur Mardi 28 mai 2019

Modelowanie nóg za pomocą ćwiczeń:

Modelowanie nóg

Nie ma to jak zgrabne nogi, ale najpierw trzeba na nie zapracować 💪😎 Pokaż to osobie, z którą będziesz ćwiczyć 👈

Publiée par 5 Minut dla Zdrowia sur Vendredi 12 avril 2019

Najważniejsze w ćwiczeniach to motywacja. Przecież nie chodzi o to by kupić karnet na siłownię, gdy nie lubimy na nią chodzić. Ćwiczenia w domu mogą być równie efektywne. Podstawowy trening można zrobić za pomocą rzeczy, które już mamy. Koniec z wymówkami, czas zabrać się do roboty!