10 prostych ćwiczeń na jędrne piersi i zgrabne ramiona. Pierwszy efekt zobaczysz po 10 dniach

Piękny i jędrny biust to marzenia Pań na całym świecie. Ten atrybut kobiecości aż się prosi, by o niego dbać. Gdy do tego dodasz jeszcze zgrabne i wyrzeźbione ręce to sukces na osiągnięcie pięknego ciała gwarantowany!

Aby osiągnąć taki efekt, nie potrzebujesz specjalnego sprzętu ani karnetu na siłownię

Wystarczy, że będziesz ćwiczyła w domowym zaciszu! Zobacz, jakie to proste!

#1 Ćwiczenie rozgrzewające, które pomaga wzmocnić plecy i poprawić postawę

Stań prosto, zegnij głowę do tyłu. Naprzemiennie rozciągaj ramiona, zaciskając i rozluźniając pięści.

#2 Teraz czas na tzw. “słonia”. To ćwiczenie wzmacnia plecy i szyję, a także rozluźnia klatkę piersiową

Rozłóż nogi na szerokość barków i zgnij tułów do przodu. Kontroluj pozycję pleców – powinna być równoległa do podłogi. Nie kołysz bioder!

Rozluźnij ramiona, a następnie zacznij przesuwać je w lewo i w prawo, jednocześnie chodząc do tyłu. Twoja głowa powinna naśladować ruchy twojej ręki.

#3 “Kobra” to ćwiczenie wzmacniające górną część ciała

Połóż się na brzuchu i ręce połóż za głową. Unieść górną część ciała razem z głową od podłogi. Staraj sie, by Twoje łokcie zostały z boku. Nogi zostaw razem na podłodze.

#4 Ćwiczenie, które wzmacnia piersi

Stań prosto z rozstawionymi nogami. Piłkę tenisową umieść pomiędzy dłońmi na wysokości klatki piersiowej. Przyciskaj ręce do siebie, trzymając łokcie na bok.

#5 Kolejne ćwiczenie ujędrni piersi i wzmocni mięśnie pleców

Stań prosto, rozciągnij ręce na bok. Umieść na obu dłoniach grube książki, a następnie zbierz je razem przed sobą.

#6 Następne ćwiczenie służy wzmocnieniu mięśni dużych i małych w klatce piersiowej

Trzymaj swoje ciało prosto, a nogi rozstaw na szerokość bioder. Rozciągnij ręce równolegle do podłogi, trzymając wewnętrzną część dłoni do góry. Przesuwaj ręce w tył możliwie najdalej, a następnie z powrotem do pozycji wyjściowej.

#7 Kolejne ćwiczenie na mięśnie małe i duże w klatce piersiowej

Stań prosto ze złączonymi nogami. Weź poduszkę i ściskaj jak najmocniej, następnie rozluźnij ręce.

#8 “Kołyska” jest ćwiczeniem, które wzmocni mięśnie piersi

Stań prosto i trzymaj ręce skrzyżowane przed klatką piersiową, trzymając dłonie na łokciach.
Spróbuj trzymać ręce w tej pozycji, tworząc napięcie, naciskając dłońmi w łokcie.

#9 Wzmocnienie klatki piersiowej i pleców

Rozłóż ręce na bok i zegnij tak, by dłonie znajdowały się pod twarzą. Trzymaj łokcie na wysokości ramion. Umieść jedną dłoń na drugiej, tworząc “podbródek”. Dociśnij dłońmi podbródek, jednocześnie opierając się dłońmi tak mocno, jak to tylko możliwe.

#10 “Nożyczki” pomogą rozciąć mięśnie klatki piersiowej i poprawić postawę

Stań prosto, rozluźnij ramiona. Rozciągnij ramiona na bok, trzymając wewnętrzną część dłoni w dół. Przesuń je na przód, tak by zachodziły na siebie. Analogicznie zachodzące na siebie ramiona przy każdym powtórzeniu.

Powtórz każde ćwiczenie 20 razy dziennie w ciągu pierwszych 10 dni, po czym możesz zmniejszyć liczbę powtórzeń do 10 razy dziennie

Po osiągnięciu pożądanego rezultatu możesz wykonać 10 powtórzeń tych ćwiczeń, 3 dni w tygodniu. Mam nadzieję, że ten zestaw ćwiczeń, który nie zajmie więcej niż 15 minut dziennie, stanie się doskonałym asystentem w utrzymaniu pięknych piersi i zgrabnych ramion!